FAT BURNING / BPU

(dla osób z nadwagą + brzuch, pośladki, uda)

Tak zwany "spalacz tłuszczu" — ćwiczenia w progu oddechowym dostosowane do indywidualnej wytrzymałości ćwiczącego (pomiar tętna). Jest to skuteczny trening aerobowy (cardio), którego celem jest redukcja tkanki tłuszczowej. Polecany w programie antycellulitowym. Doskonały trening dla osób z nadwagą.

Trening fat burning - cardio polega na umiarkowanie intensywnych i łatwych ćwiczeniach. Ćwiczymy przy tętnie umiarkowanym, stanowiącym 60 - 70% tętna maksymalnego (tętno maksymalne oblicza się według wzoru: Tmax = 220 – wiek). Jest to strefa spalania tkanki tłuszczowej (weight loss). Nasz organizm spala jej zapasy dopiero po 15-20 minutach treningu, dlatego minimalny czas jego trwania powinien wynosić około 30 minut. Ćwiczyć powinniśmy minimum 40 minut. Im więcej chcesz schudnąć tym częstsze muszą być treningi.

Trening ten łączymy z ćwiczeniami kształtującymi BPU - brzuch, pośladki, uda.

Instruktor

trainer_2
Marzena Czarniakowska

Instruktor pilates, trener personalny

ZOBACZ WIĘCEJ


Zajęcia tego instruktora(5)

  • Poniedziałek
    17:15 - 18:15

    Pilates/Zdrowy Kręgosłup
    Marzena Czarniakowska

  • Poniedziałek
    18:15 - 19:15

    BPU/TBC
    Marzena Czarniakowska

  • Poniedziałek
    19:15 - 20:15

    BPU/TRX
    Marzena Czarniakowska

  • Wtorek
    19:15 - 20:15

    Pilates/Zdrowy Kręgosłup
    Marzena Czarniakowska

  • Środa
    10:00 - 11:00

    Pilates
    Marzena Czarniakowska

  • Środa
    16:15 - 17:15

    Pilates + Piłki
    Marzena Czarniakowska

  • Czwartek
    18:15 - 19:15

    Fat Burning/BPU
    Marzena Czarniakowska

  • Piątek
    16:15 - 17:15

    Pilates
    Marzena Czarniakowska