PILATES

(również dla kobiet w ciąży)

Jest to forma treningu terapii skupiająca się na głębokich mięśniach grzbietu oraz brzucha, stabilizująca kręgosłup. Celem ćwiczeń jest poprawa postawy, odciążenie kręgosłupa i stawów, wzmocnienie, uelastycznienie i ujędrnienie wszystkich mięśni bez ich rozbudowywania. Ćwiczenia przyczyniają się do obniżenie poziomu stresu i do poprawy ogólnego stanu zdrowia ćwiczących.

Dzięki holistycznemu podejściu, które wyznacza Pilates wielu osteopatów, fizjoterapeutów i lekarzy poleca dzisiaj Metodę Pilates jako jedną z najbardziej efektywnych form ćwiczeń dla każdego.
Pilates wykorzystuje cały ruch ciała w połączeniu z poprawnym oddychaniem kierunkując go na konkretne grupy mięśni w celu reedukacji wzorców ruchowych jako systemów leżących u podstaw równowagi mięśniowo-strukturalnej w organizmie.

Instruktor

trainer_2
Beata Adamczyk

Fizjoterapeuta/Osteopata,
instruktor pilates, trener personalny

ZOBACZ WIĘCEJ


Zajęcia tego instruktora(11)

  • Poniedziałek
    16:15 - 17:15

    Pilates
    Beata Adamczyk

  • Poniedziałek
    20:15 - 21:15

    Pilates 2
    Beata Adamczyk

  • Wtorek
    10:00 - 11:00

    Aktywny Senior
    Beata Adamczyk

  • Wtorek
    17:15 - 18:15

    Pilates + Stretching
    Beata Adamczyk

  • Wtorek
    18:15 - 19:15

    Trening Funkcjonalny/TRX
    Beata Adamczyk

  • Środa
    17:30 - 18:15

    Gimnastyka Korekcyjna
    Beata Adamczyk

  • Środa
    19:00 - 19:45

    Aquaterapia/AquaFit
    Beata Adamczyk

  • Czwartek
    10:00 - 11:00

    Reha Pilates
    Beata Adamczyk

  • Czwartek
    16:15 - 17:15

    Pilates
    Beata Adamczyk

  • Czwartek
    17:15 - 18:15

    Zdrowy Kręgosłup/Funkcjonalny Trening Medyczny
    Beata Adamczyk

  • Piątek
    10:00 - 11:00

    Pilates
    Beata Adamczyk