HARMONOGRAM  OD 03.09.18

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piatek
08.45
PILATES
08.50 - 09.50
Marzena Czarniakowska
PILATESCelem ćwiczeń jest poprawa postawy, odciążenie kręgosłupa i stawów, wzmocnienie, uelastycznienie i ujędrnienie wszystkich mięśni bez ich rozbudowywania.
PILATES / ZDROWY KRĘGOSŁUP
08.50 - 09.50
Anna Bałuka
09.00
09.15
09.30
09.45
10.00
REHA PILATES / AKTYWNY SENIOR
10.00 - 11.00
Marzena Czarniakowska
REHA PILATES / AKTYWNY SENIORZajęcia o charakterze profilaktyczno-leczniczym zapobiegającym bólom pleców i poprawiającym ruchomość stawów.
AKTYWNY SENIOR
10.00 - 11.00
Beata Adamczyk/ zast. Marzena Czarniakowska
AKTYWNY SENIORZajęcia profilaktyczno-usprawniające dla osób starszych (+60) oraz dla osób po urazach i z obniżeniem sprawności ruchowej.
PILATES
od 19.09
10.00 - 11.00
Anna Bałuka
PILATESCelem ćwiczeń jest poprawa postawy, odciążenie kręgosłupa i stawów, wzmocnienie, uelastycznienie i ujędrnienie wszystkich mięśni bez ich rozbudowywania.
REHA PILATES / AKTYWNY SENIOR
10.00 - 11.00
Beata Adamczyk/zast. Marzena Czarniakowska
REHA PILATES / AKTYWNY SENIORZajęcia o charakterze profilaktyczno-leczniczym zapobiegającym bólom pleców i poprawiającym ruchomość stawów.
PILATES
10.00 - 11.00
Beata Adamczyk/zast. Anna Bałuka
PILATESCelem ćwiczeń jest poprawa postawy, odciążenie kręgosłupa i stawów, wzmocnienie, uelastycznienie i ujędrnienie wszystkich mięśni bez ich rozbudowywania.
10.15
10.30
10.45
16.15
PILATES
16.15 - 17.15
Beata Adamczyk/zast. Marzena Czarniakowska
PILATESCelem ćwiczeń jest poprawa postawy, odciążenie kręgosłupa i stawów, wzmocnienie, uelastycznienie i ujędrnienie wszystkich mięśni bez ich rozbudowywania.
TERAPEUTYCZNY TRENING DNA MIEDNICY
od stycznia 2019
16.15 - 17.15
Agnieszka Prociak-Sendor
TERAPEUTYCZNY TRENING DNA MIEDNICYZajęcia w małej grupie terapeutycznej (max. 8 osób), mające na celu m. in poprawić napięcie mięśni Kegla oraz zapobiec obniżaniu się narządu rodnego.
PILATES + PIŁKI
16.15 - 17.15
Marzena Czarniakowska
PILATES
16.15 - 17.15
Beata Adamczyk/zast. Marzena Czarniakowska
PILATESCelem ćwiczeń jest poprawa postawy, odciążenie kręgosłupa i stawów, wzmocnienie, uelastycznienie i ujędrnienie wszystkich mięśni bez ich rozbudowywania.
16.30
16.45
17.00
17.15
PILATES / ZDROWY KRĘGOSŁUP
17.15 - 18.15
Marzena Czarniakowska
PILATES + STRETCHING
17.15 - 18.15
Beata Adamczyk/zast. Karolina Nikiel
TRENING PERSONALNY
17.15 - 18.15
Karolina Nikiel
ZDROWY KRĘGOSŁUP / MEDYCZNY TRENING FUNKCJONALNY
17.15 - 18.15
Beata Adamczyk/zast. Marzena Czarniakowska
ZDROWY KRĘGOSŁUP / MEDYCZNY TRENING FUNKCJONALNYZajęcia zmniejszające skutki przeciążenia układu ruchu, poprawiające ruchomość stawów kręgosłupa, wzmacniające gorset mięśniowy. Nauka prawidłowych wzorców ruchowych.
17.30
17.45
18.00
18.15
BPU / TBC
18.15 - 19.15
Marzena Czarniakowska
TRENING FUNKCJONALNY / TRX
18.15 - 19.15
Marzena Czarniakowska
TRENING PERSONALNY
18.15 - 19.15
Karolina Nikiel

AQUATERAPIA / AQUAFIT
19.00 - 19.45
Marzena Czarniakowska
AQUATERAPIA / AQUAFITSzkoła Podstawowa nr 32 ul. Wrzosowa 14

BPU / ZDROWY KRĘGOSŁUP
19.15 - 20.15
Karolina Nikiel
BPU / ZDROWY KRĘGOSŁUPZajęcia kształtujące brzuch, pośladki i uda połączone z ćwiczeniami mobilizacyjnymi, stabilizacyjnymi oraz wzmacniającymi kręgosłup.

AQUATERAPIA / AQUAFIT
20.00 - 20.45
Marzena Czarniakowska
AQUATERAPIA / AQUAFITSzkoła Podstawowa nr 32 ul. Wrzosowa 14

PILATES
20.15 - 21.15
Karolina Nikiel
PILATESCelem ćwiczeń jest poprawa postawy, odciążenie kręgosłupa i stawów, wzmocnienie, uelastycznienie i ujędrnienie wszystkich mięśni bez ich rozbudowywania.
FAT BURNING / BPU
18.15 - 19.15
Marzena Czarniakowska
FAT BURNING / BPUJest to skuteczny trening aerobowy (cardio), którego celem jest redukcja tkanki tłuszczowej. Polecany w programie antycellulitowym. Doskonały trening dla osób z nadwagą. Trening ten łączymy z ćwiczeniami kształtującymi BPU - brzuch, pośladki, uda.
18.30
18.45
19.00
19.15
TRENING PERSONALNY
19.15 - 20.15
Marzena Czarniakowska
PILATES / ZDROWY KRĘGOSŁUP
19.15 - 20.15
Marzena Czarniakowska
DEEP WORK®
19.15 - 20.15
Karolina Nikiel
19.30
19.45
20.00
20.15
PILATES 2
od 25.09
20.15 - 21.15
Beata Adamczyk/zast. Karolina Nikiel
BPU / ZDROWY KRĘGOSŁUP
20.15 - 21.15
Marzena Czarniakowska
BPU / ZDROWY KRĘGOSŁUPZajęcia kształtujące brzuch, pośladki i uda połączone z ćwiczeniami mobilizacyjnymi, stabilizacyjnymi oraz wzmacniającymi kręgosłup.
PILATES
20.15 - 19.15
Karolina Nikiel
PILATESCelem ćwiczeń jest poprawa postawy, odciążenie kręgosłupa i stawów, wzmocnienie, uelastycznienie i ujędrnienie wszystkich mięśni bez ich rozbudowywania.
20.30
20.45
21.00

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piatek

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piatek
10.00
AKTYWNY SENIOR
10.00 - 11.00
Beata Adamczyk/ zast. Marzena Czarniakowska
AKTYWNY SENIORZajęcia profilaktyczno-usprawniające dla osób starszych (+60) oraz dla osób po urazach i z obniżeniem sprawności ruchowej.
REHA PILATES / AKTYWNY SENIOR
10.00 - 11.00
Beata Adamczyk/zast. Marzena Czarniakowska
REHA PILATES / AKTYWNY SENIORZajęcia o charakterze profilaktyczno-leczniczym zapobiegającym bólom pleców i poprawiającym ruchomość stawów.
PILATES
10.00 - 11.00
Beata Adamczyk/zast. Anna Bałuka
PILATESCelem ćwiczeń jest poprawa postawy, odciążenie kręgosłupa i stawów, wzmocnienie, uelastycznienie i ujędrnienie wszystkich mięśni bez ich rozbudowywania.
10.15
10.30
10.45
16.15
PILATES
16.15 - 17.15
Beata Adamczyk/zast. Marzena Czarniakowska
PILATESCelem ćwiczeń jest poprawa postawy, odciążenie kręgosłupa i stawów, wzmocnienie, uelastycznienie i ujędrnienie wszystkich mięśni bez ich rozbudowywania.
PILATES
16.15 - 17.15
Beata Adamczyk/zast. Marzena Czarniakowska
PILATESCelem ćwiczeń jest poprawa postawy, odciążenie kręgosłupa i stawów, wzmocnienie, uelastycznienie i ujędrnienie wszystkich mięśni bez ich rozbudowywania.
16.30
16.45
17.00
17.15
PILATES + STRETCHING
17.15 - 18.15
Beata Adamczyk/zast. Karolina Nikiel
ZDROWY KRĘGOSŁUP / MEDYCZNY TRENING FUNKCJONALNY
17.15 - 18.15
Beata Adamczyk/zast. Marzena Czarniakowska
ZDROWY KRĘGOSŁUP / MEDYCZNY TRENING FUNKCJONALNYZajęcia zmniejszające skutki przeciążenia układu ruchu, poprawiające ruchomość stawów kręgosłupa, wzmacniające gorset mięśniowy. Nauka prawidłowych wzorców ruchowych.
17.30
17.45
18.00
20.15
PILATES 2
od 25.09
20.15 - 21.15
Beata Adamczyk/zast. Karolina Nikiel
20.30
20.45
21.00

Poniedziałek

Wtorek

Czwartek

Piatek

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piatek
08.45
PILATES
08.50 - 09.50
Marzena Czarniakowska
PILATESCelem ćwiczeń jest poprawa postawy, odciążenie kręgosłupa i stawów, wzmocnienie, uelastycznienie i ujędrnienie wszystkich mięśni bez ich rozbudowywania.
09.00
09.15
09.30
09.45
10.00
REHA PILATES / AKTYWNY SENIOR
10.00 - 11.00
Marzena Czarniakowska
REHA PILATES / AKTYWNY SENIORZajęcia o charakterze profilaktyczno-leczniczym zapobiegającym bólom pleców i poprawiającym ruchomość stawów.
REHA PILATES / AKTYWNY SENIOR
10.00 - 11.00
Beata Adamczyk/zast. Marzena Czarniakowska
REHA PILATES / AKTYWNY SENIORZajęcia o charakterze profilaktyczno-leczniczym zapobiegającym bólom pleców i poprawiającym ruchomość stawów.
PILATES
10.00 - 11.00
Beata Adamczyk/zast. Anna Bałuka
PILATESCelem ćwiczeń jest poprawa postawy, odciążenie kręgosłupa i stawów, wzmocnienie, uelastycznienie i ujędrnienie wszystkich mięśni bez ich rozbudowywania.
10.15
10.30
10.45
16.15
PILATES
16.15 - 17.15
Beata Adamczyk/zast. Marzena Czarniakowska
PILATESCelem ćwiczeń jest poprawa postawy, odciążenie kręgosłupa i stawów, wzmocnienie, uelastycznienie i ujędrnienie wszystkich mięśni bez ich rozbudowywania.
PILATES + PIŁKI
16.15 - 17.15
Marzena Czarniakowska
PILATES
16.15 - 17.15
Beata Adamczyk/zast. Marzena Czarniakowska
PILATESCelem ćwiczeń jest poprawa postawy, odciążenie kręgosłupa i stawów, wzmocnienie, uelastycznienie i ujędrnienie wszystkich mięśni bez ich rozbudowywania.
16.30
16.45
17.00
17.15
PILATES / ZDROWY KRĘGOSŁUP
17.15 - 18.15
Marzena Czarniakowska
TRENING PERSONALNY
17.15 - 18.15
Karolina Nikiel
ZDROWY KRĘGOSŁUP / MEDYCZNY TRENING FUNKCJONALNY
17.15 - 18.15
Beata Adamczyk/zast. Marzena Czarniakowska
ZDROWY KRĘGOSŁUP / MEDYCZNY TRENING FUNKCJONALNYZajęcia zmniejszające skutki przeciążenia układu ruchu, poprawiające ruchomość stawów kręgosłupa, wzmacniające gorset mięśniowy. Nauka prawidłowych wzorców ruchowych.
17.30
17.45
18.00
18.15
BPU / TBC
18.15 - 19.15
Marzena Czarniakowska
TRENING FUNKCJONALNY / TRX
18.15 - 19.15
Marzena Czarniakowska
TRENING PERSONALNY
18.15 - 19.15
Karolina Nikiel

AQUATERAPIA / AQUAFIT
19.00 - 19.45
Marzena Czarniakowska
AQUATERAPIA / AQUAFITSzkoła Podstawowa nr 32 ul. Wrzosowa 14
FAT BURNING / BPU
18.15 - 19.15
Marzena Czarniakowska
FAT BURNING / BPUJest to skuteczny trening aerobowy (cardio), którego celem jest redukcja tkanki tłuszczowej. Polecany w programie antycellulitowym. Doskonały trening dla osób z nadwagą. Trening ten łączymy z ćwiczeniami kształtującymi BPU - brzuch, pośladki, uda.
18.30
18.45
19.00
19.15
TRENING PERSONALNY
19.15 - 20.15
Marzena Czarniakowska
PILATES / ZDROWY KRĘGOSŁUP
19.15 - 20.15
Marzena Czarniakowska
19.30
19.45
20.00
AQUATERAPIA / AQUAFIT
20.00 - 20.45
Marzena Czarniakowska
AQUATERAPIA / AQUAFITSzkoła Podstawowa nr 32 ul. Wrzosowa 14
20.15
BPU / ZDROWY KRĘGOSŁUP
20.15 - 21.15
Marzena Czarniakowska
BPU / ZDROWY KRĘGOSŁUPZajęcia kształtujące brzuch, pośladki i uda połączone z ćwiczeniami mobilizacyjnymi, stabilizacyjnymi oraz wzmacniającymi kręgosłup.
20.30
20.45
21.00

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piatek

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piatek
16.15
TERAPEUTYCZNY TRENING DNA MIEDNICY
od stycznia 2019
16.15 - 17.15
Agnieszka Prociak-Sendor
TERAPEUTYCZNY TRENING DNA MIEDNICYZajęcia w małej grupie terapeutycznej (max. 8 osób), mające na celu m. in poprawić napięcie mięśni Kegla oraz zapobiec obniżaniu się narządu rodnego.
16.30
16.45
17.00

Wtorek

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piatek
17.15
PILATES + STRETCHING
17.15 - 18.15
Beata Adamczyk/zast. Karolina Nikiel
TRENING PERSONALNY
17.15 - 18.15
Karolina Nikiel
17.30
17.45
18.00
18.15
TRENING PERSONALNY
18.15 - 19.15
Karolina Nikiel
18.30
18.45
19.00
19.15
TRENING PERSONALNY
19.15 - 20.15
Marzena Czarniakowska
BPU / ZDROWY KRĘGOSŁUP
19.15 - 20.15
Karolina Nikiel
BPU / ZDROWY KRĘGOSŁUPZajęcia kształtujące brzuch, pośladki i uda połączone z ćwiczeniami mobilizacyjnymi, stabilizacyjnymi oraz wzmacniającymi kręgosłup.
DEEP WORK®
19.15 - 20.15
Karolina Nikiel
19.30
19.45
20.00
20.15
PILATES 2
od 25.09
20.15 - 21.15
Beata Adamczyk/zast. Karolina Nikiel
PILATES
20.15 - 21.15
Karolina Nikiel
PILATESCelem ćwiczeń jest poprawa postawy, odciążenie kręgosłupa i stawów, wzmocnienie, uelastycznienie i ujędrnienie wszystkich mięśni bez ich rozbudowywania.
PILATES
20.15 - 19.15
Karolina Nikiel
PILATESCelem ćwiczeń jest poprawa postawy, odciążenie kręgosłupa i stawów, wzmocnienie, uelastycznienie i ujędrnienie wszystkich mięśni bez ich rozbudowywania.
20.30
20.45
21.00

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piatek
08.45
PILATES / ZDROWY KRĘGOSŁUP
08.50 - 09.50
Anna Bałuka
09.00
09.15
09.30
09.45
10.00
PILATES
od 19.09
10.00 - 11.00
Anna Bałuka
PILATESCelem ćwiczeń jest poprawa postawy, odciążenie kręgosłupa i stawów, wzmocnienie, uelastycznienie i ujędrnienie wszystkich mięśni bez ich rozbudowywania.
PILATES
10.00 - 11.00
Beata Adamczyk/zast. Anna Bałuka
PILATESCelem ćwiczeń jest poprawa postawy, odciążenie kręgosłupa i stawów, wzmocnienie, uelastycznienie i ujędrnienie wszystkich mięśni bez ich rozbudowywania.
10.15
10.30
10.45
16.15
PILATES
16.15 - 17.15
Beata Adamczyk/zast. Marzena Czarniakowska
PILATESCelem ćwiczeń jest poprawa postawy, odciążenie kręgosłupa i stawów, wzmocnienie, uelastycznienie i ujędrnienie wszystkich mięśni bez ich rozbudowywania.
PILATES
16.15 - 17.15
Beata Adamczyk/zast. Marzena Czarniakowska
PILATESCelem ćwiczeń jest poprawa postawy, odciążenie kręgosłupa i stawów, wzmocnienie, uelastycznienie i ujędrnienie wszystkich mięśni bez ich rozbudowywania.
16.30
16.45
17.00

Poniedziałek

Środa

Czwartek

Piatek

No events available!

REZERWACJA ZAJĘĆ: 661-586-067
 

ZAJĘCIA REHABILITACYJNE PILATES I ZDROWY KRĘGOSŁUP TRENING SPECJALISTYCZNY KONDYCJA I WZMACNIANIE STABILIZACJA I KSZTAŁTOWANIE